Subject: [DKIM katki]Teabenõue
From: "Priit Toobal" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Aug 2026 11:25:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Rahandusministeerium
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Teabenõue

Palun edastada avaliku teabe seaduse alusel järgmine teave.

1.	Kaughasartmängumaksu laekumine 2026. aasta jaanuarist juulini
kuude kaupa.
2.	Hasartmängumaksu kogulaekumine samal perioodil kuude kaupa ning
selle jaotus mänguliikide kaupa, sealhulgas loterii, maismaakasiino ja
kaughasartmäng eraldi.
3.	Samad andmed 2025. aasta jaanuarist juulini, et võimaldada aastate
võrdlust.
4.	Kaughasartmängumaksu laekumine 2026. aasta veebruaris ja märtsis,
mil kaughasartmängu õnnemängud olid hasartmängumaksu seaduse segaduse
tõttu maksustamata.
5.	Hasartmängukorraldajate poolt riigieelarvesse vabatahtlikult
tehtud maksete kogusumma 31. juuli 2026 seisuga

Kui osa küsitud andmetest on Maksuameti valduses, palun teabenõue selles
osas edastada pädevale asutusele ja mind sellest teavitada.

Palun vastata elektrooniliselt aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Priit Toobal