Subject: Seisukoha küsimine Jõhvi Vallavolikogu otsuse „Jõhvi valla, Voka aleviku, Narva mnt 6 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu koostamise algatamine, lähteseisukohtade kinnitamine ja keskkonnamõju strateegilise hindamise mittealgatamine“ eelnõu osas
From: <[email-masked]>
To: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Maa- ja Ruumiamet" <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 14:28:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadame teile Jõhvi Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Seisukoha küsimine Jõhvi Vallavolikogu otsuse „Jõhvi valla, Voka 
aleviku, Narva mnt 6 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu koostamise 
algatamine, lähteseisukohtade kinnitamine ja keskkonnamõju strateegilise 
hindamise mittealgatamine“ eelnõu osas, mis on registreeritud 30.06.2026 
numbriga 7-1.3/2440-4.

Heade soovidega
Nelli Sameli
arhitekt
[email-masked]

Jõhvi Vallavalitsus
Kooli 2, 41595 Jõhvi
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>