Subject: E-toimiku põhimääruse muutmine
From: <[email-masked]>
To: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 19:12:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Palume tagasiside saata hiljemalt 7.07.2026 e-posti aadressile 
[email-masked] või DVK kaudu

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/b56ecbda-834d-47c9-b313-d1dfa22054bd

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse 3. juuli 2008. a määruse nr 111 „E-toimiku 
süsteemi asutamine ja e-toimiku süsteemi pidamise põhimäärus“ muutmise 
määruse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 27.06.2026

Registreerimise number: 8-1/4965-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee