Subject: FW: Kiri
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Evelin Haravee - TLRKK" <[email-masked]>, "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Tartu HK Menetlus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 09:50:06 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, July 3, 2026 5:33 PM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Euroopa Liidu Varjupaigaameti seiremehhanismi ekspertide nimekiri

Registreerimise kuupäev: 03.07.2026

Registreerimise number: 13-2/5157.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee