Subject: Re: KÜSK innovatsioonifond taotlus
From: "Mehis Vinni" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: "Merle Liba" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 19:46:07 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Edastan KÜSK innovatsioonifondi taotluse kooskõlastuseks. Esitab MTÜ 
Kodupaik Metsküla Põhja-Sakala eest.

Lisas ka kinnituskiri allkirjastamiseks.

Mehis Vinni
MTÜ Kodupaik Metsküla
53452296

Kontakt Mehis Vinni (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >) kirjutas kuupäeval T, 1. oktoober 2024 kell 19:39:

Tere,

Edastan KÜSK innovatsioonifondi taotluse kooskõlastuseks. Esitab MTÜ 
Kodupaik Metsküla Põhja-Sakala eest.

Lugupidamisega,

Mehis Vinni
MTÜ Kodupaik Metsküla
53452296

Kontakt Merle Liba (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval E, 16. september 2024 kell 10:38:

Tere!

Kas ma saan õigesti aru, et olete mõelnud selliselt, et ongi üks 
komplekteeritud haagis, mis hõlmab siis loetelus olevaid vahendeid?

Mõned mõtted, millele võiks veel mõelda:

*	Seadmete tööshoidmiseks vajaminev kütus ja nt kanistrid/mahuti kütuse 
hoidmiseks ja kus hakkate hoiustama.
*	Kindlasti tasuks taotlusesse kirjutada ka jätkusuutlikkuse lahtisse, 
kuidas plaanite hoida vahendeid (kütust, esmaabivahendid) ringluses ja 
mõelda ka aegumise tähtaegadele.

*	Palun saata ainult taotlusest pdf dokument aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Selle saate KÜSK-i keskkonnas, kui olete kohustuslikud lahtrid täitnud 
(Taotluse olek Koostamise).

Kinnituskirja vormistab ja tagastab läbi dokumendihalduse Teile juba Arvi 
Uustalu.

Jõudu soovides

Merle Liba

ennetusbüroo

ennetuspartner

mob: +372 511 3761

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Karja 16 | 68207 Valga

 <https://www.rescue.ee> rescue.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

From: Mehis Vinni <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 10, 2024 12:50 PM
To: Merle Liba <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Soopa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: KÜSK innovatsioonifond taotlus

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Taotleme Põhja-Sakalale KÜSK innovatsioonifodni 2024 raames toetust. Teen 
MTÜ Kodupaik Metsküla alt ühise taotluse. Selleks oleks vajalik 
kooskõlastada ka Päästeteenistusega.

Planeerimine soetada elanikkonnakaitse eesmärgil järgneva vara. Vara 
nimekiri lisatud kirjle.

Palun kommenteerige asjakohasust. Juba eelmine aasta soetasime akupankasid, 
lampe ja väli wcsid. See aasta täiendaks inventari.

Tulevikus vajalik ka allkirjastada päästeameti kinnituskirja vorm.

Lugupidamisega,

Mehis Vinni

MTÜ Kodupaik Metsküla

53452296