Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 15:03:02 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2611301/04829 aadressile Valga maakond, Otepää vald, Keeni küla, Keeni 
raudteejaam // Tiidu küla, Tartu-Valga 487,8-488,2 km // Vaalu küla, 
Tartu-Valga 483,9-486,5 km // Valga vald, Lota küla, 23133 Keeni jaama tee 
// Õruste küla, Tartu-Valga 488,2-490,5 km (Keeni (km 487,527) ülesõidukoha 
automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab Keeni ülesõidukoha automaatse 
foorisignalisatsiooni kasutusloa taotluse kooskõlastamiseks (EhS § 54 lg 6 p 
1).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27846966>  (menetlus nr: 
543015), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAREN KLANDORF) 
poole.