Subject: Küsimus seonduvalt mobiilise või statsionaarse generaatori soetamisega ja hoiustamisega soojasõlmes
From: Türi 4 KÜ <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 08:59:49 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Soovime Türi 4, Tallinn korteriühistuga täpsustavaid küsimusi seonduvalt 
varutoite/generaatori soetamisega kriisivalmiduse suurendamiseks 
kortermajas! Igal hooneosal on oma soojasõlm, hooneosasid kolm.

Palun andke teada, missuguse lisakohustused või vajadused tekivad mobiilise 
või statsinaarse generaatori soetamisel ja hoiustamisel (sh. kütused jm) 
soojasõlme ruumi? Millega lisaks peab ühistu arvestama või ühistu 
hooldus/haldusteenuse pakkuja, et sellekohane kriisiolukorra lisaseade ei 
oleks vastuolus ohutusnõuetega?

Palun andke teada, kui vajate lisainformatsiooni.

Parimate soovidega

Türi 4 juhatuse liige
Hubert Piikov
5287040