Subject: Teatis ohtlikuma lõhketööde loa pikendamisest - Harku karjäär
From: "Arno Paikles" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 15 May 2026 13:29:02 +0300

TEATIS

Vastavalt Lõhkematerjaliseaduse §32 lõikele 7 teavitan, et Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Amet pikendas ohtlikuma lõhketööde luba LTL-16-25, 
väljastades ettevõttele OÜ Balrock ohtlikuma lõhketöö loa nr LTL-17-26 Harju 
maakonnas Saue vallas Hüüru külas asuvates Harku IV ja Harku VI 
lubjakivikarjäärides lubjakivi kobestamiseks puur-lõhketöödega kehtivusajaga 
06.06.2026 - 05.06.2027.
Loa väljastamise otsus ja luba on lisatud manuses.

Lugupidamisega,

	Arno Paikles
Ehitus- ja tööstusbüroo peaspetsialist
+372 667 2096 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.