Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 13:47:30 +0300

Mustvee Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/21684 
aadressile Jõgeva maakond, Mustvee linn, Uus-Narva mnt 3 // Mustvee vald, 
Mustvee linn, Tartu tn 101 (KOHVIKUHOONE) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kohviku hoone osalise kasutusloa väljastamise 
kooskõlastamine. Valmis on hoone 1. korrus, tehnosüsteemid, välisvalgustus 
hoone küljes. Teise ehitusjärku jäävad 2. korruse ruumid, parkla asfaltkate 
ja teemärgistus, välisvalgustus mastidel, haljastus. Teine ehitusjärk lõpeb 
juuni 2026. Tarmo Tamm tel. 5049221

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27563425>  (menetlus nr: 
511266), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mustvee Vallavalitsus) või menetleja (TARMO TAMM) poole.