Subject: "Põlva maakond, Räpina vald, Haavametsa küla, riigitee 22287 Liispõllu-Järvselja-Aravu km 6,911 ja Kruusahaua tee ristumiskoha ehitamise põhiprojekt" töö nr PP-26-15 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 10:42:13 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Põlva maakond, Räpina vald, Haavametsa küla, riigitee 22287
Liispõllu-Järvselja-Aravu km 6,911 ja Kruusahaua tee ristumiskoha
ehitamise põhiprojekt“ töö nr PP-26-15 - projektikohase ehitustegevuse
teostamiseks lepingu taotlus.

Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi AS (reg.nr. 10033667) tellimusel on
Teelahendused OÜ-l valminud töö „Põlva maakond, Räpina vald, Haavametsa
küla, riigitee 22287 Liispõllu-Järvselja-Aravu km 6,911 ja Kruusahaua tee
ristumiskoha ehitamise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on RMK riigimetsa majandamiseks
juurdepääsuteede ehitamine Kastre metskond 71 kinnistule (katastriüksus
45401:002:0045).

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/oj0ogacz7pptlq3go0v55/PP-26-15_Kruusahaua-t
ee-RMK.zip?rlkey=g9uyny97s072y3xeptcmvj6e6
<https://www.dropbox.com/scl/fi/oj0ogacz7pptlq3go0v55/PP-26-15_Kruusahaua-
tee-RMK.zip?rlkey=g9uyny97s072y3xeptcmvj6e6&dl=0> &dl=0

Ette tänades ja teie vastust ootama jäädes.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Tel: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]