Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks haridusasutusele tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 15:21:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 31/03/2025 - 15:20

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

ASUTUS
kool

Taotleja nimi (asutuse nimi või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi; 
registrikood/isikukood)
Tallinna Linnavaraamet

Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post
Vabaduse väljak 10 Tallinn , [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Jane Anton , tel: 53093173

Kooli aadress
Auna tn 6

Planeeritud klassikomplektide arv
39

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-03-31

Taotluse esitaja nimi
Jane Anton

teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv

Joogivv analüüs 1.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/636/Joogivv%20anal%C3%BC%C3%BCs%201.pdf> 
(26.17 KB)

joogivee analüüs

A korpus I korrus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/636/A%20korpus%20I%20korrus.pdf> 
(303.47 KB)

ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

A korpus II korrus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/636/A%20korpus%20II%20korrus.pdf> 
(288.27 KB)