Subject: Re: Projekti kooskõlastamine Lääne-Virumaal, Veltsi Lasteaia parkla põhiprojekt
From: "Priit Teearu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 17:06:52 +0300

Tere

Saatsin Teile 08.09 kooskõlastamiseks projekti. Märkasin praegu, et
automaatvastust sellele ei tulnud ja paluks tagasisidet, kas kooskõlastus
on menetluses.

Lugupidamisega

Priit Teearu

Teede insener

+372 5663 4831

Tinter-Projekt OÜ

  _____

From: Priit Teearu <[email-masked]>
Sent: Monday, 8 September 2025 16:04
To: [email-masked] <[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine Lääne-Virumaal, Veltsi Lasteaia parkla
põhiprojekt

Tere

Sooviks taotleda kooskõlastust parkla põhiprojektile.

Lisaks uuele parklale ja munitsipaalomandis oleval kinnistul
rekonstrueeritavale teele on projektiga ette nähtud ka jalgratta- ja
jalgtee ületuskoht üle kõrvalmaantee 17145 Vanamõisa-Veltsi-Päide tee.

Vastavalt eelnevalt väljastatud tehnilistele tingimustele on olemasolev
tõstetud ristmik pikendatud.

Manuses ka JJT IKÕ plaan.

Lugupidamisega

Priit Teearu

Teede insener

+372 5663 4831

Tinter-Projekt OÜ