Subject: Juurdepääs e-kinnistusraamatule
From: "Toomas Ever" <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 09:37:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun mulle luua tasuta juurdepääs e-kinnistusraamatule. Vastavalt
maakorraldusseaduse § 4 lõike 2 punktile 2  Maakorralduse läbiviijal on
õigus: saada tasuta maakorralduse osalistelt, riigiasutustelt ja
kohalikelt omavalitsustelt maakorralduse läbiviimiseks vajalikke andmeid.

Lisan väljavõtte kutseregistrist.

Lugupidamisega

Toomas Ever

Geodeet, tase 6

Litsentseeritud maamõõtja

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

M: +372 53 476 295

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.steiger.ee/> www.steiger.ee