Subject: Vs: DP algatamisest teavitamine
From: Kohtla-Järve Linnavalitsus <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 08:06:09 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Vabandame, manus lisatud.

Palume kinnitada kirja kättesaamist.

Lugupidamisega

Kohtla-Järve Linnavalitsus

 <http://www.kohtla-jarve.ee/> www.kohtla-jarve.ee

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

Tel.      +372 337 8500

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

Saatja: PÄA Ida <[email-masked]>
Saatmisaeg: Tuesday, 7 July 2026 17:00
Adressaat: Kohtla-Järve Linnavalitsus <[email-masked]>
Teema: RE: DP algatamisest teavitamine

Tere

Teie kirjal puudub manus.

Lugupidamisega

Heli Lepp

Dokumendihalduse tiim

dokumendihaldur

+372 5662 5251

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

A. H. Tammsaare pst 61 | 80042 Pärnu

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Kohtla-Järve Linnavalitsus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 7, 2026 3:51 PM
To: PÄA Ida <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: DP algatamisest teavitamine

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastame Teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi.

Palume kinnitada kirja kättesaamist.

Lugupidamisega

Kohtla-Järve Linnavalitsus

 <http://www.kohtla-jarve.ee/> www.kohtla-jarve.ee

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

Tel.      +372 337 8500

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.