Subject: Vabariigi Valitsuse eelnõu
From: Nicole Vingertšuk <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 10:32:51 +0300

Tere

Täname võimaluse eest avaldada arvamust Vabariigi Valitsuse määruse
„Vabariigi Valitsuse 23. detsembri 1996. a määruse nr 319 „Justiits- ja
Digiministeeriumi põhimääruse kinnitamine“, Vabariigi Valitsuse 9.
detsembri 2022. a määruse nr 121 „Võrgu- ja infosüsteemide
küberturvalisuse nõuded“ ning Vabariigi Valitsuse 3. jaanuari 2024. a
määruse nr 1 „Võrgu- ja infosüsteemi turvameetmete nõuded ja nende
kohaldamise ulatus pilvteenuse kasutamisel“ muutmine“ eelnõule.
Päästeametil ettepanekud puuduvad.

Lugupidamisega

Nicole Vingertšuk

Õigusosakond

ekspert

+372 5561 0557

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>