Subject: Tallinna Linnamäe Vene Lütseum
From: "Aleksandr Frolov" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 15:47:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meil koolis on ühes klassis ebameeldiv lõhn.
Ebameeldiva lõhna tuvastas Linnamäe Vene Lütseumi Läänemere 31 hoone 
kolmandal korrusel, klassiruumis nr 309 õpetaja Olga Ikanina.
Kõrvalklassiruumides toimusid kell 9:00 õppetunnid,ning seal lõhna ei 
täheldatud.
Hetkel sulgesime 309 klassiruumi ja tunde seal praegu ei toimu.
Proovisin põhjuseid uurida, aga lõhna allikat ei ole leitud.
Päästeametit teavitatud pole.
Sooviksin Teie arvamust probleemi lahendamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Aleksandr Frolov

Tallinna Linnamäe Vene Lütseum

Juhiabi majandusalal

tel. +372 57704466

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]