Subject: Päring: Avamere varustuslaevade (Offshore Supply) teenindamine neutraalsetes vetes Eesti lipu all oleva laevaga
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 19:20:49 +0300

Lugupeetud Transpordiamet
Pöördume  (GOTOPOINT OÜ) teie poole palvega anda ametlik hinnang ja 
seisukoht seoses plaanitava tegevusega neutraalsetes vetes.
Soovime teostada avamere varustus laevade (Offshore Supply) teenindamist ja 
varustamist neutraalsetes vetes, kasutades selleks Eesti lipu all sõitvat 
laeva.
Seoses sellega palume teie selgitust ja vastuseid järgmistele küsimustele:

1.	Tegevuse võimalikkus: Kas ja millistel tingimustel on selline tegevus 
Eesti lipu all oleva laevaga neutraalsetes vetes õiguslikult ja tehniliselt 
lubatud?
2.	Nõuded laevale: Millised täiendavad tehnilised, ehituslikud või 
sertifitseerimise alased nõuded kohalduvad laevale, mis sellist tegevust 
teostab?
3.	Nõuded meeskonnale: Millised täiendavad sertifikaadid, kvalifikatsioonid 
või koolitused on nõutavad laeva meeskonnaliikmetele (sh eriväljaõpe 
offshore-operatsioonideks)?
4.	Dokumentatsioon ja load: Kas selliste operatsioonide läbiviimiseks on 
vajalik Transpordiameti eriluba, tegevusluba või täiendav koordineerimine 
teiste ametkondadega?

Oleme tänulikud teie üksikasjaliku tagasiside ja juhiste eest, et tagada 
planeeritava tegevuse täielik vastavus kehtivatele õigusaktidele ja 
ohutusstandarditele.
Lugupidamisega
GOTOPOINT OÜ
A.Koch
+37258279917

  <https://info-getmailtracker.com/pixel/2kC716DFj5rDhQMNCBPR?rid=2kC716DFj5rDhQMNCBPR&user=149069&end=1>