Subject: Ristumiskoha ehitamise leping 7.1-1/24/20835-1
From: "Siim Pukk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 11:49:47 +0200

Tere

Oleme teiega sõlminud Odulemma karjäärist väljasõidu ristumiskoha
ehitamise lepingu nr. 7.1-1/24/20835-1. Soovime seoses Rail Balticu
ehitustegevuseks vajaminevate materjalide väljaveoga alustada
lähitulevikus ristumiskoha ehitusega, kuid märkasime vastuolu projekti
ning kaevandamise keskkonnaloas Keskkonnaameti poolt toodud tingimuse
osas. Ehk siis, projektis on toodud, et ristmiku nähtavuse parandamiseks
tuleb raadata tee servas asuv metsariba. Samas on kaevandamise
keskkonnaloas toodud tingimus (manuses luba nr KL-519247, kõrvaltingimus
nr 11), et Riisipere-Kernu riigi kõrvalmaantee nr 11360 ja karjääri vahel
olemasolev kõrghaljastus tuleb säilitada.
Arvestades antud asjaolu, siis meiepoolne ettepanek oleks antud teel
ohutuse tagamiseks piirkiiruse vähendamine.
Palun andke tagasisidet kas meie ettepanek oleks teostatav ning kuidas
peaksime edasi käituma?

Lugupidamisega

Siim Pukk
Mäenduse valdkonnajuht

+37256611011
www.verston.ee <http://www.verston.ee/>

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.