Subject: Kambja valla sademevee majandamise kava 2027-2038 arvamuse avaldamiseks
From: "Keit Kill" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 15:41:03 +0300

Tere

AS Infragate Eesti on koostamas Kambja valla sademevee majandamise kava
aastateks 2027-2038 ja esitame käesoleva kirjaga kava arvamuse
avaldamiseks.

Palume arvamus saata 30 päeva jooksul ehk hiljemalt tähtajaks 20.07.2026.

Majandamise kava koos lisadega on leitav otselingilt:
https://www.dropbox.com/scl/fo/0zxk5x1j8y1o74w4xzbk5/ALtywfox0IXhszk0Bi8dW
L4?rlkey=izwk9pt1q80q1iu3pwezhj22g
<https://www.dropbox.com/scl/fo/0zxk5x1j8y1o74w4xzbk5/ALtywfox0IXhszk0Bi8d
WL4?rlkey=izwk9pt1q80q1iu3pwezhj22g&st=wnapvg93&dl=0> &st=wnapvg93&dl=0

Parimat

Keit Kill

Infrastruktuuri valdkonna konsultant

AS Infragate Eesti

Turu 34B, 51004 Tartu

Tel:    +372 740 4056

Mob:  +372 5326 7161

 <https://www.infragate.ee/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud