Subject: FW: Suve suurüritused Tartus ja Tallinnas
From: "Riigiinfo 1247" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 16:55:41 +0300

Tere.

Edastan kirja.

Lugupidamisega

Marina Silm

konsultant

Riigiinfo telefon 1247

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Andre Eding <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 19, 2026 4:49 PM
To: Kriis 1247 <[email-masked]>
Subject: Suve suurüritused Tartus ja Tallinnas

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Meil on ürituse korraldajatega arutelu, et kui meil näiteks ZZ top
kontserdil Tartu Lauluväljakul 10 000 külastajat. Pooled neist saavad sms
drooniohu kohta, varjuda. Mis oleks turvafirma õige käitumine antud juhul?

*	Kas kontsert tuleb seisma panna?

*	Kas tuleb alustada evakuatsiooniga?

*	Kas külastajaid tuleb kuidagi suunata, informeerida?

*	Peame selle mingil kujul kriisiplaanis välja tooma.

Parimate soovidega

Andre Eding

Turvajuht

M: +372 58643838

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

W:  <http://www.forus.ee/> www.forus.ee

 <https://www.facebook.com/ForusEesti>
<https://www.linkedin.com/company/forus-grupp/>
<https://www.instagram.com/forus_eesti/>