Subject: FW: Läänemaa, Haapsalu linn, Sepaküla, Kannikese kinnistu elektriliitumine, JT3246
From: "Ivo Rohula" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 12:33:33 +0300

Tere

Kooskõlastatud projekti projektlahendus muutus. Kas vajalik uus 
kooskõlastus? Muutus ristumisasukoht.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

OÜ Ovipro

56761280

From: Ivo Rohula
Sent: Tuesday, May 26, 2026 10:48 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: FW: Läänemaa, Haapsalu linn, Sepaküla, Kannikese kinnistu 
elektriliitumine, JT3246

Tere

Mastalajaama nihutati edasi 6m. Kas on vajalik kooskõlastus uuendada?

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

OÜ Ovipro

56761280

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 6, 2026 1:54 PM
To: Ivo Rohula <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Mihkel Merilo 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Läänemaa, Haapsalu linn, Sepaküla, Kannikese kinnistu 
elektriliitumine, JT3246

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Läänemaa, Haapsalu linn, Sepaküla, Kannikese kinnistu 
elektriliitumine, JT3246

Registreerimise kuupäev: 06.02.2026

Registreerimise number: 7.1-2/26/1273-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>