Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 17:18:35 +0300

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05230 aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Malvaste küla, Kärdla 
metskond 2 // Tahkuna küla, 12113 Tahkuna majaka tee // Merineitsi põik // 
Merineitsi tee // Puhkepesa põik // Puhkepesa tee // Viktoria tee, Hiiu 
maakond, Hiiumaa vald, Pihla küla, 80 Heltermaa-Kärdla-Luidja tee // Reigi 
küla, Meelismäe // Rootsi küla, Rootsi külatee // Väljapõllu, null 
(PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK, PASSIIVNE ELEKTROONILISE 
SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK, PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastust projekteerimistingimustele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27903670>  (menetlus nr: 
554258), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (MAIKEN LUKAS) poole.