Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 12:58:26 +0200

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2311002/09060 aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Uusküla, Hoidla tee 
raudteeharu R3 (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palume seisukohta projekteerimistingimuste 
eelnõule Uusküla, Hoidla tee raudteeharu R3 maaüksusel. 
Projekteerimistingimustega soovitakse ehitusseadustiku § 27 lg 4 p 5 alusel 
täpsustada maa-alal asuva ehitise teenindamiseks vajaliku ehitise võimalikku 
asukohta, et püstitada sadama elektrienergia vajaduste tarbeks elektrivõrgu 
osana Muuga Sadamasse elektrituulik. Taotluse dokumendid on tutvumiseks EHR 
keskkonnas ja projekteerimistingimuste eelnõu alljärgneval lingil PT_Hoidla 
tee 3 Raudteeharu R3_EELNOU.pdf

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27201490>  (menetlus nr: 
408585), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MAIKE HEIDO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister