Subject: Suunaviida paigaldamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jul 2026 09:47:47 +0300

Tere

Kirjutame teile Päidre Puukoolist, Viljandimaalt. Oleme väga tänulikud
tugimaantee 169 asfaltkatte üle. See parandab oluliselt meie klientide
ligipääsetavust puukooli. Sellega seoses tõusis meil päevakorda küsimus
suunaviida osas.

Nimelt soovime riigitee 49 (Imavere–Viljandi–Karksi-Nuia) ja tee 169
ristmikul olemasoleva viida "Päidre 4" juurde lisada teeninduskoha
suunaviida tekstiga "Päidre Puukool" või "Päidre Puukool 4". Meile
arusaadavalt on tegu "636" liiklusmärgiga.

Päidre Puukool on külastajatele avatud puukool ja istikute müügikoht.
Palume infot, millised tingimused tuleb täita viida kooskõlastamiseks
ning paigaldamiseks.

Lugupidamisega ja ette tänades
Päidre Puukooli pere
56600736
Lauri