Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 09:54:56 +0300

Rakvere Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/09183 
aadressile Lääne-Viru maakond, Rakvere vald, Tõrremäe-Veltsi kergtee // 
Veltsi küla 2 // Farmi pumpla // Lembitu // Põllu tee, Lääne-Viru maakond, 
Rakvere vald, Veltsi küla, Lembitu // Põllu tee 20 // 22a, Lääne-Viru 
maakond, Rakvere vald, Tõrremäe-Veltsi kergtee // Veltsi küla 2 // Farmi 
pumpla // Lembitu // Põllu tee, Lääne-Viru maakond, Rakvere vald, Veltsi 
küla, Põllu tee, Lääne-Viru maakond, Rakvere vald, Veltsi küla, Põllu tee 22 
(Veetorustik, Tuletõrje veevõtukoht, Survekanalisatsiooni torustik, 
Isevoolne kanalisatsioonitorustik, Reoveepumpla) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada ehitusprojekt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27878299>  (menetlus nr: 
441757), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rakvere Vallavalitsus) või menetleja (INGE LIIVAK) poole.