Subject: KRIISIFONDi taotlusvooru avamine
From: "Natalja Zinovjeva - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Riigikantselei - RK" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 18:16:38 +0300

Tere

Annan teada erakorraliste ja kriitiliste kübersündmuste lahendamise (e
KRIISIFOND) 2025.a taotlusvooru avamisest. Vooru eelarve on 2 mln eurot.
Taotlusi võtame vastu jooksvalt nende laekumise järjekorras manuses oleval
taotlusvormil e-postile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Toetuse andmise täpsemate tingimuste ja hindamismetoodikaga on võimalik
tutvuda justiits- ja digiministri 03.04.2025 käskkirja „Toetus riikliku
küberturvalisuse tugevdamiseks“ kaudu (lisatud).

Lugupidamisega

Natalja Zinovjeva
protsessijuht
Riikliku küberturvalisuse talitus
Justiits- ja Digiministeerium
+372 5885 1182  <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn