Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 13:40:04 +0300

Tori Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13878 aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Urge küla, Lillemanni 
(Elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt EhS § 31 lg 4 p 1 esitab pädev asutus 
projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega. Kinnistu paikneb drenaažkuivendusega Metsaküla-Kase 
maaparandusehitisel. Kinnistule ulatub Urge-Sindi tee teekaitsevöönd.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27521528>  (menetlus nr: 
505698), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KALLAS) poole.