Subject: FW: Liikluspiirang 06.06
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 08:20:44 +0300

From: Aire Väärsi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 28, 2026 11:54 PM
To: Alard Tallo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Liikluspiirang 06.06

Politseid teavitas Mulgi vald, päästeametit meie ise.

On Fri, May 22, 2026 at 4:15 PM Alard Tallo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Riigiteel või selle kaitsevööndis avaliku ürituse korraldamiseks on vajalik 
saada Transpordiameti liiklusvälise tegevuse luba. Selleks tuleb täita 
taotlus: 
https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2024-09/Liiklusvalise_tegevuse_loa_taotlus.doc

Kui soovite kehtestada riigiteel piiranguid, sh kiiruspiirang, peatumise või 
parkimise keeld vms, siis tuleb esitada koos taotlusega ka ajutise 
liikluskorralduse joonis.

Digiallkirjastage need ning saatke minu meilile tagasi.

Peate arvestama, et tegevusega ei tohi takistada ühistranspordi liiklust ja 
pääsu peatustesse.

Infoks, et ajutise liikluskorralduse joonist võib koostada vastavat pädevust 
omav isik. Joonist ning ka hilisemat märkide renti või ka paigaldust võite 
küsida näiteks Lõunaliiklus OÜ-lt, Sakala Teed OÜ-lt vms liikluskorraldusega 
tegelevalt ettevõttelt.

Lugupidamisega,

Alard Tallo
Liikluskorraldaja

Teehoiuteenistuse Lääne osakond
+372 504 9304

Transpordiamet / Pargi 3a / 71020 Viljandi

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Transpordiameti Liiklusjuhtimiskeskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 22, 2026 12:01 PM
To: info transpordiamet <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Liikluspiirang 06.06

From: Aire Väärsi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 22, 2026 11:43 AM
To: Transpordiameti Liiklusjuhtimiskeskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Liikluspiirang 06.06

Tere, sooviksime infot, et kuhu peame pöörduma ja mida tegema, et avaliku 
ürituse ajal saada kiiruspiirang Abja-Paluoja- Sultsi maantee 
Ülemõisa/Kaarli teeristi (Mulgi vald, Viljandimaa) (hetkel seal 70 aga 
ürituse ajal oleks vast hea 30km/h) ning bussipeatusse parkimist keelavad 
märgid.

Kuna üritus juba 06.06.2026, siis asjaga juba kiire.

Ette tänades,

Ülemõisa köök oü

Aire Väärsi 56564760