Subject: RE: Soo tee 3-5 sidevõrk. Riigitee kaitsevööndis ehitamine
From: <[email-masked]>
To: "Annika Matson" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 16:42:11 +0300

Tere!

Edastan Teile uuesti Soo tee 3-5 projektmaterjalid ülevaatamiseks ja
sobivusel kooskõlastamiseks. Manusest on leitav ELV projekti digidoc
konteiner kõikide vajalike dokumentidega. Lisaks panin juurde Soo tee 3-5
TL projekti asendiplaani, kus on näidatud ära katendite taastamise ulatus.
Lisaks panin manusesse ka Soo tee teede ja tehnovõrkude projekti
asendiplaani, mis osaliselt kajastab sidetrassi katendite taastamist.

Juhul kui soovite lisaks veel infot, materjale, siis andke julgesti teada
ja edastan.

Parimate soovidega

Eda Vane

maastikuarhitekt

From: Annika Matson <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 2, 2025 2:33 PM
To: Eda Vane <[email-masked]>
Subject: RE: Soo tee 3-5 sidevõrk. Riigitee kaitsevööndis ehitamine

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked] saada teile sageli meilisõnumeid.
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Lugege täpsemat teavet
selle kohta, miks see on oluline

ETTEVAATUST: Väline saatja. Ärge klõpsake linkidel ega avage manuseid
saatjatelt, keda te ei usalda.

Tere

Edastan tähelepanekud projektile Saku aleviku Soo tee 3//5 sidevarustuse
projektile riigitee nr 11342 Saku-Tõdva tee km 1,36.

1.	Asendiplaanile märkida ELASA sidetrassi paigalduskõrgused vähemalt
kahel mõõdistuspunktil kummalgi pool paigaldatavat sidekaevu.
2.	Seletuskirja punktis 1.3.5 märgite, et „Sidekanalisatsiooni trass
jääb uute projekteeritavate katete alla, seega eraldi katendite taastamist
ette ei nähta“ Palun täpsustada milliste projekteeritavate katendite alla
jääb teekaitsevööndisse rajatav multitoru ja sidekaev.
3.	Edastada asendiplaani joonis .dwg formaadis.

PS.

*	Maa-ameti kaardi andmetel jääb kinnistu Soo tee 3 // 5
(71901:001:0468) Saku aleviku mitte Kasemetsa külla nagu on projektis
märgitud.
*	ELASA tehniliste tingimuste väljastamise kuupäev pole korrektne.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, August 29, 2025 10:45 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Soo tee 3-5 sidevõrk. Riigitee kaitsevööndis ehitamine

Tere!

Palun kooskõlastust Soo tee 3-5 korterelamuste sidevõrgu
muudatusprojektile.

Selgituseks. Muudatusprojektile seetõttu, et Soo tee 3 ja 5 korterelamute
ehitusluba väljastati sidevõrgu lahendusega AS Teliale kuuluvast
taristust. Juhtus, aga kentsaks olukord, kus projekti kooskõlastust
uuendades teatas AS Telia, et nad ei saa enam meile oma taristust
sideühendust pakkuda. Olime sunnitud sidevõrgu ümber projekteerima ja
liituma lairibaühenduse võrguga. ELASA-ga liituda saame vaid juhul, kui
rajame liitumiseks uue sidekaevu ja sellega kaasnevad ehitustööd ning
rajatised 11342 Saku-Tõdva tee kaitsevööndis.

Lisasi tutvumiseks ja sobivusel ka kooskõlastamiseks manusesse
muudatusprojekti asendiplaani ja seletuskirja.

Parimate soovidega

Eda Vane

maastikuarhitekt

Bonava Eesti OÜ

Toompuiestee 35

10149 Tallinn, Estonia

bonava.ee