Subject: elektriprojekti nr LC4909 „Aarike kinnistu elektritootja tingimuste muutmine. Virulase küla, Kambja vald, Tartu maakond“ kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 16:04:41 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
nr LC4909 „Aarike kinnistu elektritootja tingimuste muutmine. Virulase
küla, Kambja vald, Tartu maakond“, mille edastame teile kooskõlastamiseks.

Kooskõlastuse vastuse palume edastada aadressil: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte:
https://www.leonhard-weiss.ee/