Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 23:03:42 +0300

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlus nr 2611271/07730 
aadressile Kohila liiklussõlm 514 // Pärna // Rapla maakond 2 // 2a // 4 // 
6 // Risti // Salutaguse kergtee // Saviiri tee // Tallinna-Rapla raudtee 
79001 // Vilivere küla // Rapla maakond, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee // 15 
Tallinna-Rapla-Türi tee // Juurdepääsutee lõik 78001 // Kiriku jalgrattatee 
// Kiriku tee // Kohila vald 3 // 5 // 7 // 19a // Kurereha // Maasikamaja 
// Paeaugu // Puhasti // Puhastiääre // Pärmitehase // Salutaguse küla // 
Salutaguse tee L1 // Silva // Urge küla // Vana-Kalmu // Kohila vald, 
Härjaoja tee // Kohila alev // Sõtka tänav // Tuhamäe tn 3 // 4 // 5 // 21 
// Tuhamäe tänav // Tööstuse tn 31 // Urge tee T1 // Vetuka kergtee // 
Vetuka tee (TEHNOLOOGILISE HEITVEE SURVEKANALISATSIOONIKOLLEKTOR) ja soovib 
teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Maaomanike teavitamine heitvee torustiku 
ümberehitamisest, mille käigus võib osa torustiku asukoht muutuda /muutuste 
kooskõlastamine maaomanikega. Tutvu projektdokumentatsiooniga 
ehitisregistris (Materjalide tutvumiseks tuleb id-kaardi sisse logida 
www.ehr.ee ja seejärel klõpsata e-kirjas näidatud lingil.) või võta ühendust 
projekteerijaga > telefon: 608 1106 e-post: [email-masked]

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27924206> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 16.07.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.