Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 13:55:37 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2511002/13354 aadressile Ida-Viru 
maakond, Kohtla-Järve linn, Ahtme linnaosa, Ahtme-Raudi 0-1,43 km 
(Raudteeülekäigukoht) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus nr 
2511002/13354 Ida-Viru maakonnas, Kohtla-Järve linnas, Ahtme linnaosas, 
Ahtme-Raudi 0-1,43 km kinnistule raudteeülekäigukoha rajamiseks. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 31 lg 4 p-le 1 edastab TTJA projekteerimistingimuste 
eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27480321>  (menetlus nr: 
501988), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (ENE-LIIS 
BACHMANN-BONFANTI) poole.