Subject: Keelumärk raudteeülesõidukohalt väljujale
From: "Andrus Noor" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "info" <[email-masked]>, "Tarvi Viisalu" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 23:11:29 +0300

Tere

Manuses olev foto on tehtud juba enam, kui 2 nädalat tagasi ja selline 
keelumärk asub tänaseni riigiteel 11304 Aruküla-Kostivere tee Aruküla 
raudteeülesõidukoha Kostivere poolsel piiril.

Fotol nähtav liiklusmärk keelab märgist edasi sõidu sõidukil, autorongil ja 
masinrongil, mille tegelik mass on suurem, kui 8 tonni.

Kuidas peab käituma raudteeülesõidukohal liikuva sõiduki juht liiklusmärgini 
jõudes, kui tema juhitava sõidukiga ei tohi märgist edasi sõita? Kas tuleb 
riigiteele paigaldatud liiklusmärgi nõudeid ignoreerida või on 
Transpordiametil mingeid teisi soovitusi?

AS Eesti Raudtee soovib teada, millise pädevusega isikud koostavad 
riigiteedele ajutiste liikluskorraldusvahendite paigaldamise skeeme ja 
kuidas on korraldatud järelevalve riigiteedele paigaldatud ajutiste 
liikluskorraldusvahendite osas.

AS Eesti Raudtee ootab sisulist vastust.

Lugupidamisega

Andrus Noor

AS Eesti Raudtee

taristu arendusjuht

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.