Subject: Päring AIFMD II direktiivi ülevõtmise eelnõu kohta
From: "Crissondra-Lisette Galindons / Eversheds Sutherland" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 09:27:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Rahandusministeerium,

Soovin küsida täiendavat infot seoses AIFMD II direktiivi (EL) 2024/927
ülevõtmisega Eesti õigusesse.

Aprilli seisuga andsite teada, et olete tegemas ettevalmistusi eelnõu
kokkupanekuks. Palun täpsustage:

1.

	Millises etapis eelnõu ettevalmistamine praegu on?
2.

	Kas on välja kujunenud ajakava, millal võiks eelnõu valmida ja
avalikkusele kättesaadavaks saada?
3.

	Kas eelnõu avalikustamisega koos on kavandatud esitada ka mingeid
juhiseid või täiendavaid materjale turuosalistele, või on see pigem
Finantsinspektsiooni vastutusalas?

Oleme huvitatud protsessi käigust, et osata hinnata AIFMD II rakendamise
mõju Eesti fondivalitsejatele ning investoritele.

Ette tänades,

Crissondra-Lisette Galindons | Jurist | Lawyer | Eversheds Sutherland
(Estonia)

T:  +372 622 9990

www.eversheds-sutherland.com <http://www.eversheds-sutherland.com/>

Eversheds Sutherland

Helping our clients, our people and our communities to thrive

Confidentiality: This email and its attachments are intended for the above
named only and may be confidential.
If they have come to you in error you must take no action based on them,
nor must you copy or show them to anyone; please reply to this email and
highlight the error.