Subject: „Riigikaitsjate toetaja“ 2026. aasta tunnustus
From: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info - RIT", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,
Date: Mon, 15 Jun 2026 16:22:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud riigikaitsjate toetaja!

Kevadel esitati Teid „Riigikaitsjate toetaja“ 2026. aasta tunnustusele. 
Kaitseminister Hanno Pevkuri käskkirja alusel on Teile omistatud 
pronkstaseme tunnustus silmapaistva panuse eest riigikaitsesse. Aitäh, et 
toetate reservväelaste osalemist õppekogunemistel panustades seeläbi Eesti 
riigikaitsesse laiemalt ning olles eeskujuks ka teistele ettevõtetele ja 
organisatsioonidele.

Soovime teile edastada tänukirja, „Riigikaitsjate toetaja“ pronkstaseme 
tunnustuse digitaalse logo ja soovi korral ka füüsilise kleebise. Viimast on 
võimalik kleepida ettevõtte või organisatsiooni uksele või seinale. Palume 
edastada oma ettevõtte või organisatsiooni andmed siin 
<https://kysitlused.mil.ee/index.php/945152?lang=et>  hiljemalt 29. juuni 
õhtuks.

Riigikaitsjate toetaja tunnus on loodud avalikuks kasutamiseks, mistõttu 
kutsume Teid üles kasutama seda oma ettevõtte või organisatsiooni 
reklaamimisel, trükistel, kodulehtedel jms. Märki võib kasutada ajaliste 
piiranguteta, kuid tingimusel, et märki kasutatakse koos selle väljastamise 
aastanumbriga. Riigikaitsjate toetaja tunnustus on ametlik 
kaitseministeeriumi teenetemärk, mis on välja toodud ministeeriumi 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/131052023006> põhimääruses.

Kaunist võidupüha tähistamist!

Alati heaga

Salme Neeme

Kaitsetahte ja inimvarapoliitika osakond

Kaitseministeerium

5389 0005 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Sakala 1 | 15094 Tallinn | Eesti

 <https://kam.mil.intra/collaboration/Uuele/Infohalduskeskkonnad%20KaMis/www.kaitseministeerium.ee> 
www.kaitseministeerium.ee |  <https://www.facebook.com/kaitseministeerium> 
|  <https://www.instagram.com/kaitseministeerium/>  | 
<https://twitter.com/kaitsemin>  | 
<https://www.flickr.com/photos/kaitseministeerium_mod_estonia/>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.