Subject: [UNWANTED CATEGORY URL INSIDE] Päring konsultatsiooniks-kosultatsioonikeskuse avamine koos röntgenseadmega
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Apr 2026 10:06:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördume Teie poole seoses plaaniga avada Tallinnas hambaravi 
konsultatsioonikeskus, mille raames soovime pakkuda patsientidele 
informatiivseid konsultatsioone ning kasutada diagnostilise abivahendina 
panoraamröntgenseadet (OPG).

Oleme meditsiiniturismiteenust pakkuv ettevõte BeautyTour Esthetics, mille 
tegevus seisneb patsientide nõustamises ja raviprotsessi korraldamises 
koostöös välisriikide (peamiselt Türgi) litsentseeritud kliinikutega. Eestis 
tervishoiuteenuseid ei osutata ning kavandatav keskus on suunatud üksnes 
konsultatsioonidele ja diagnostikale.

Praeguseks oleme koos oma Türgi arstidega korraldanud mitmeid 
konsultatsioonipäevi patsientidele, et nende reisid kas meiega või 
iseseisvalt oleksid neile turvalised ja pakume ka nõustamisi inimestele, et 
mitte sattuda seal ebaseaduslike kliinikute ja arstide käe alla, mis seavad 
ohtu nende elu ja tervise.

Oleme leidnud sobivad ruumid ning soovime enne edasiste sammude tegemist 
veenduda, et kõik kavandatavad tegevused, ruumilahendused ja tehnilised 
nõuded vastavad kehtivatele õigusaktidele ja Teie poolsetele juhistele.

Seoses sellega sooviksime:

•  saada ülevaate nõuetest röntgenseadme (OPG) paigaldamiseks ja 
kasutamiseks
•  täpsustada, millised load ja kooskõlastused on vajalikud
•  arutada ruumide ja kiirgusohutuse nõudeid
•  saada suuniseid dokumentatsiooni ja vastutava isiku osas

Soovime tegutseda täielikult kooskõlas Eesti seadusandlusega ning teha kogu 
protsessi Teiega koostöös, et tagada patsientide turvalisus ja teenuse 
läbipaistvus.

Võimalusel sooviksime kokku leppida konsultatsiooni aja (kas kohtumine või 
videokohtumine), et saaksime oma plaani täpsemalt tutvustada ning Teie 
soovituste põhjal edasi liikuda.
Tervitustega,

Katrin Korkmann
BeautyTour Oü
+372 56454 676
www.beautytour.ee

BeautyTour Esthtetics-Meditsiinireiside ekspert