Subject: Rae valla Soodevahe küla Kuusiku kinnistu ja lähiala detailplaneeringu materjalid koostööks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Veiko Rakaselg | K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info" <[email-masked]>, "Coop" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 13:25:58 +0300

Tervist!

Esitan teile kooskõlastamise eelseks koostöö tegemiseks ja arvamuse
avaldamiseks Rae valla Soodevahe küla Kuusiku kinnistu ja lähiala
detailplaneeringu materjalid.

Detailplaneeringu digitaalsed materjalid on leitavad ja alla laetavad
aadressil
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/ElzXJuL5kxZLr-RVF2lMVc8Bwxl49n4e222
6EFJD23S1sQ?e=vjZFMv>  18009 Kuusiku DP.

Täiendavate küsimuste korral palun pöörduge detailplaneeringu projektijuhi
Veiko Rakaselja poole.

Lugupidamisega

Veiko Rakaselg, BSc
projektijuht
mob: +372 5341 4263
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>