Subject: Pala oja maaparandushoiutöödest teavitamine
From: Kristi Välbe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 11:26:04 +0300

Transpordiamet

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere!

Teavitame Teid, et 2024. aastal on Põllumajandus- ja Toiduameti Ida
regiooni Jõgeva esindusel plaanis maaparandushoiutööd riigi poolt korras
hoitaval ühiseesvoolul Pala ojal, Tartu maakonnas Peipsiääre vallas
Haavakivi, Pala, Moku ja Tagumaa külades 4,9 km pikkusel lõigul. Nimetatud
lõigule jäävad ka Teie hallatavad 14239 Tõnsu tee (katastritunnus
57602:002:1990) ja 14101 Saare-Pala-Kodavere tee (katastritunnus
57602:002:1950) kinnisasjad.

Lisana saadame Teile täpsustava kirja nr 6.4-2/972 ja plaani Pala oja
maaparandushoiutööde tegemise lõigust.

Kiri on saadetud teadmiseks, sellele vastata ei ole vaja. Täiendavate
küsimuste korral palun pöörduge kirja koostaja poole.

Lugupidamisega

Kristi Välbe

juhtivspetsialist

Ida regiooni Jõgeva esindus

Põllumajandus- ja Toiduamet

_____________________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 524 5978 / 4627

Suur 3 / Jõgeva, Jõgevamaa 48306 /  <https://pta.agri.ee/>
https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.