Subject: Matusetalitus Tallinna Jaani kirikus
From: Avalikudüritused <[email-masked]>
To: "Tallinna Kesklinna Valitsus" <[email-masked]>, "Liikuvusamet" <[email-masked]>, "Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Cc: "Timo Tuulis" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jul 2026 16:51:32 +0300

Tere

Teavitame Teid, et neljapäeval, 23. juulil 2026 kella 13.00st kuni kella
15.30ni toimub Vabaduse väljakul ja EELK Tallinna Jaani kirikus
matuseprotsessioon- ja teenistus.

Kuna matuseteenistusel osaleb palju inimesi, siis teenistuse buss peatub
tseremoonia ajal veidi pikemalt Vabaduse väljakul ja kiriku juures.

Edastame teabe Tallinna linnas avaliku ürituse korraldamise ja pidamise
korra <https://www.riigiteataja.ee/et/akt/410062014016?leiaKehtiv#para3>
§ 3 lõike 7 alusel.

Tavapärast liikluskorraldust häiriva matuseprotsessiooni korraldaja ei pea
ürituse luba taotlema, kuid matuseprotsessiooni toimumisest on korraldaja
kohustatud teavitama linnakantseleid üldjuhul kaks tööpäeva ette.

Lugupidamisega

Kaarina Penu

avalike ürituste lubade juhtivspetsialist

teeninduse ja asjaajamise osakond

Vabaduse väljak 7, 15199 Tallinn

640 4116

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]