Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 14:36:52 +0300

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/04599 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Igavere küla, Saunaküla tee lõik 3 
// Sinilille // Kalesi küla, 11300 Lagedi-Aruküla-Peningi tee, Harju 
maakond, Raasiku vald, Igavere küla, Saunaküla tee lõik 3 // Sinilille, 
Harju maakond, Raasiku vald, Igavere küla, Saunaküla tee lõik 3, Harju 
maakond, Raasiku vald, Igavere küla, Saunaküla tee lõik 3 // Sinilille, 
Harju maakond, Raasiku vald, Igavere küla, Sinilille, Harju maakond, Raasiku 
vald, Igavere küla, Sinilille, Harju maakond, Raasiku vald, Igavere küla, 
Saunaküla tee lõik 3 // Sinilille, Harju maakond, Raasiku vald, Igavere 
küla, Saunaküla tee lõik 3 // Sinilille (Tee, Välisvalgustuse maakaabel, 
Välisvalgustuse õhuliin, Veetoru, Hüdrant, Reoveepumpla, 
Kanalisatsioonitoru, Survekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kitsenduste mõjualas

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27941710>  (menetlus nr: 
545797), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.