Subject: Kukruse linnaosa Õnne tn 47 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu korrigeeritud versiooni kooskõlastamiseks esitamine
From: "Richard Toome" <[email-masked]>
To: "Tatiana Markova" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 12:19:52 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Teie: 08.05.2026 nr 7.2-3.3/1460-5

Meie: 20.05.2026 nr 6-1/1242-4

Tere.

Oleme edastanud 20.04.2026 kirjaga nr 6-1/1242-2 teile kooskõlastamiseks
Õnne tn 47 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu korrigeeritud versiooni,
milles oli üksikelamu tuleohutusnõuete täitmiseks ettenähtud
sprinklersüsteemi kasutamine (TuOS § 23 lg 21 punkti 1 kohaselt) või
alternatiivina – 30 m3 tulekustutusvee mahuti ja kuivhüdrandi rajamine.

Päästeamet on antud lahendust kooskõlastanud 08.05.2026 kirjaga nr
7.2-3.3/1460-5 (kooskõlastuse number 5075-2026-2).

Anname teada, et seoses vee-ettevõtja märkusega on aga planeeringus siiski
loobutud 30 m3 veemahuti alternatiivlahendusest.

Detailplaneeringu seletuskirja peatükis 9 on üksikelamu tulekustutusvee
nõuete täitmiseks ainsa lahendusena ettenähtud sprinklersüsteemi või muu
TuOS § 23 lõike 21 kohase tulekahju avastamise ja kustutamise tehnilise
lahenduse kasutamine.

Palume teid antud detailplaneeringu lahendus kooskõlastada või sellest
keelduda hiljemalt 21.06.2026.

Lugupidamisega ja ette tänades

Richard Toome

arhitekt-planeerija

Kohtla-Järve Linnavalitsus

Keskallee 19, Kohtla-Järve 30395

tel 5886 8541

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]