Subject: Seoses Tartu Ülikooli inimuuringute eetika komitee taotlusega,
From: "Katre Tombu" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 10:26:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast.

Olen Katre Tombu, nooremteadur Tartu Tervishoiu Kõrgkoolis, ja uurin
doktoritöö esimeses etapis juuresolijate tegevusi haiglaväliste äkksurmade
tunnistamisel Eestis aastatel 2020-2024. Alustan oma doktoritöö esimese
osa uuringut, mille andmeteks on kiirabikaardid 2020-2024. Olen ühenduses
olnud andmeanalüütikutega, teinud avalduse Tartu Ülikooli inimuuringute
eetika komiteele (ootan vastust) ja 23.09 esitan avalduse ka Eesti
bioeetika ja inimuuringute nõukogule andmete väljastamiseks TEHIK
andmebaasist. Hetkel on küsimus järgmine - kes Sotsiaalministeeriumist
omab õigust allkirjastada Tartu Ülikooli inimuuringute eetika komitee
avaldust, kuna tõenäoliselt seda esimeses voorus ei rahuldata, kuna üheks
koostöö partneriks on Sotsiaalministeerium.

Lugupidamisega ja Teie vastust ootama jäädes,
Katre Tombu
Nooremteadur/ Junior research fellow
[email-masked]
+372 58 125 479

Tartu Tervishoiu Kõrgkool / Tartu Applied Health Sciences University
Nooruse 5, Tartu 50411
www.tartuh.ee

  _____

  <https://www.tartuh.ee/dokumendid/meilijalus.png>