Subject: Volikiri Samsung Electronics Baltics SIA esindamiseks
From: "Erika Tuvike / Eversheds Sutherland" <[email-masked]>
To: "TTJA Info" <[email-masked]>
Cc: "Marianne Metssoon" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 15:47:34 +0300

Lugupeetud Tarbijavaidluste Komisjon

Pöördun Teie poole advokaadibüroo Eversheds Sutherland kliendi Samsung
Electronics Baltics SIA eest ja nimel.

Teavitan Teid, et kaupleja Samsung Electronics Baltics SIA on määranud nii
mind, Erika Tuvike, kui ka vandeadvokaadi Tambet Toomela, oma esindajaks
tarbijavaidlustega seotud asjades (volikiri lisatud manusesse). Seoses
eelnevaga palun teha esindajatele  juurdepääsud TTJA infosüsteemis Samsung
Electronics Baltics SIA  puudutavatele menetlustele.

Lugupidamisega

Erika Tuvike | Advokaat | Eversheds Sutherland Ots&Co | Eesti

T:  +372 622 9979

M:  +372 56 210 492

E:    <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.