Subject: Vee analüüs
From: "Jaanus Vahur" <[email-masked]>
To: "'TA Info'" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jul 2026 14:48:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun iga aastast vee proovi võttu veskiposti tänav 1.

Lugupidamisega

Jaanus Vahur

Hooldusosakonna Juhataja

tel         + 372 66 500 55 (int. 8005)

mob      + 372 5586444

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

DEPO DIY OÜ

Veskiposti 1, Kesklinna linnaosa, Tallinn,

Harju maakond,10138, Eesti

www.depo.ee <http://www.depo.ee>

  _____

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet. Kui olete kirja saanud
ekslikult, palun teavitage saatjat sellele e-kirjale vastates. Seejärel
kustutage kiri ilma sellest koopiat loomata, seda levitamata või
säilitamata.

Ehkki usume, et e-kiri ja selle lisad ei sisalda viirusi ega muid vigu,
mis võiksid mõjutada kirja vastuvõtmiseks ja lugemiseks kasutatavate
IT-süsteemide või arvutite tööd, võtab adressaat enda kanda kõik e-kirja
avamisega seotud riskid.