Subject: FW: REGISTER - <--- Taotleja: Jana Smirnova --->
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 11:16:30 +0300

From: Gudrun Veldre <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 11, 2026 3:58 PM
To: Liisi Lillipuu - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: REGISTER - <--- Taotleja: Jana Smirnova --->

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eetikakomitee otsus on olemas. Otsus on tehtud 08.05.2026. See on täidetud
infopäringu vormilt ka lingi kaudu kättesaadav.

Parimate soovidega

Gudrun Veldre

Müokardiinfarktiregistri direktor, SA TÜ Kliinikum

+372 7318 459, +372 53 318 459,  <mailto:[email-masked]> [email-masked],
<http://www.infarkt.ee/> www.infarkt.ee

From: Liisi Lillipuu - SOM < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, May 11, 2026 3:53 PM
To: Gudrun Veldre < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: REGISTER - <--- Taotleja: Jana Smirnova --->

Tere!

Siit kirjadest ei selgu hästi, kas eetikakomitee otsus on olemas või alles
menetluses?

Head

Liisi Lillipuu
andmepoliitika juht
Sotsiaalministeerium

From: Gudrun Veldre < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, May 11, 2026 3:35 PM
To: Liisi Lillipuu - SOM < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Raili Sillart - SOM < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: REGISTER - <--- Taotleja: Jana Smirnova --->

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan edasi MIR vastutava töötleja otsuse saamiseks MIR-ile tulnud
infopäringu registrist isikuandmete saamiseks teadusuuringu jaoks (vt
allpool veebrserveri täidetud vorm). Uuringu vastutava uurija Mai Blöndali
palvel saatis selle MIR-ile edasi doktorant Jana Smirnova, üks
olulisematest nende andmete uurijatest. Kuna täidetud MIR infopäringu
vormi lisana saadetud failidest ei selgunud otseselt, miks vajatakse just
isikustatud andmeid, siis järgneva failiga saadeti täiendavalt kõik
failid, mis olid saadetud eetikakomiteele kooskõlastuse saamiseks, kust
selgub täpsemalt isikustatud andmete vajadus ja täpsemalt see, kuidas
andmeid töödeldakse. Kuna uurijatel on plaanis taotletavate MIR andmete
kokkuvõtteid edaspidi võrrelda Rootsi analoogiliste andmete kokkuvõtetega
ja kirjutada võrdluse põhjal ka artikleid ning need andmed on olulised ka
doktoritöö valmimisel, siis oleks hea, kui suudaksime antud päringule
võimalikult ruttu vastata.

Parimate soovidega

Gudrun Veldre

Müokardiinfarktiregistri direktor, SA TÜ Kliinikum

+372 7318 459, +372 53 318 459,  <mailto:[email-masked]> [email-masked],
<http://www.infarkt.ee/> www.infarkt.ee

From: Jana Smirnova < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, May 11, 2026 2:42 PM
To: Gudrun Veldre < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Mai Blöndal < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: REGISTER - <--- Taotleja: Jana Smirnova --->

Tere

Lisan juurde eetikakomiteele saadetud failid, kus on isikuandmete vajaduse
ja töötlemise selgitus.

Lugupidamisega

Jana Smirnova

  _____

Saatja: Gudrun Veldre < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 11. mai 2026 14:36
Adressaat: Jana Smirnova < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Koopia: Mai Blöndal < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: RE: REGISTER - <--- Taotleja: Jana Smirnova --->

Lugupeetud Jana Smirnnova,

Aitäh täna, 11.05.2026, müokardiinfarktiregistrile saadetud infopäringu
eest! Saadetud päringust ei selgu, kas ja millepärast soovite just
isikustatud andmeid või piisab ka pseudonüümitud andmetest. Palun Teie
täpsustust ja selgitust selles osas.

Lugupidamisega

Gudrun Veldre

Müokardiinfarktiregistri direktor, SA TÜ Kliinikum

+372 7318 459, +372 53 318 459,  <mailto:[email-masked]> [email-masked],
<http://www.infarkt.ee/> www.infarkt.ee

________________________________________________________________________

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, May 11, 2026 1:31 PM
To: Gudrun Veldre < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: REGISTER - <--- Taotleja: Jana Smirnova --->

Esitaja eesnimi: Jana
Esitaja perenimi: Smirnova
Asutuse või juriidilise isiku nimel esitatava infopäringu puhul
juriidilise isiku nimi või asutuse nimetus ja äriregistri kood: Tartu
Ülikooli Kliinikum

KONTAKTANDMED
Postiaadress: Tuisu 18, Tallinn, 13415
E-posti aadress: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Telefon: 58348614
Fax: -

Taotletava teabe sisu kirjeldus:
Teadusuuringu läbiviimiseks on vajalik 2012–2023 aastate Eesti
müokardiinfarktiregistristrisse kuuluvate isikute (18-80a) järgmist
informatsiooni:
1. Sugu
2. Vanus hospitaliseerimisel
2. Haigla tüüp (piirkondlik haigla, keskhaigla, muu)
3. Pikkus, kaal
3. Kardiovaskulaarsed riskifaktorid: suitsetamine, südame isheemiatõbi
perekonnas, diabeet, arteriaalne hüpertensioon, krooniline
neerupuudulikkus
4. Varasemad kardiovaskulaarsed haigused: varasem infarkt, insult,
perifeersete veresoonte haigus, südamepuudulikkus; varasem
revaskulariseerimine
5. Käesoleva atakiga seotud andmed: ataki kuupäev ja kellaaeg, esimese
meditsiinilise kontakti kuupäev ja kellaaeg, sümptomid,
elektrokardiograafia leid, vererõhk, südamesagedus, haiglasse saabumise
kuupäev ja kellaaeg
6. Analüüsid: troponiini, lipiidide profiili ja kreatiniini väärtus
7. Vasaku vatsakese funktsiooni hindava uurigu tegemine ja selle tulemus
8. Reperfusioon- ja revaskularisatsioonravi kuupäevad ja kellaajad
9. Haiglaperioodil kasutatavad ja koduseks raviks soovitatud ravimid:
antitrombootilised ravimid, kolesterooli taset reguleerivad ravimid,
beetablokaatorid, angiotensiini konverteeriva ensüümi inhibiitorid ja
angiotensiin II retseptori blokaatorid, mineralokoritkoidretseptori
antagonistid, diureetikumid, diabeedi raviks kasutatavad ravimid
10. Haiglaperioodi tüsistused: korduv müokardiinfarkt, südameseiskus,
oluline veritsus, surm
11. Lõplik kliiniline diagnoos sh ÄMI alatüüp
12. Surmafakt ja -kuupäev (seisuga 12.02.2026)

Lisa fail:
<https://valisveeb.kliinikum.ee/vormid/dokumendid/infarkt/20260511_1331_TE
ET233.pdf> TEET233.pdf

Isiku enda ja teise isiku isikuandmetele juurdepääsu taotlemine: JAH
Isikut tõendava dokumendi nimetus: ID-kaart
Isikut tõendava dokumendi number: AC1003640
Isikuandmetele juurdepääsu eesmärk: Andmeid on vaja, et hinnata ägeda
müokardiinfarktiga patsientide ravikäsitlust ja fataalseid ja
mitte-fataalseid tulemusi erinevates vanuserühmades Eestis aastatel
2012-2023.

Taotletava teabe kasutamise eemärk: Eesmärk on teadusuuringu läbiviimine:
<https://www.etis.ee/Portal/EthicsApprovals/Display/5505532c-a7e5-40bd-ac1
a-7fd22fe3a29e/>
https://www.etis.ee/Portal/EthicsApprovals/Display/5505532c-a7e5-40bd-ac1a
-7fd22fe3a29e/?
Taotletava infopäringu täitmise viis: e-posti teel

Taotlen juurdepääsu enda või oma asutuse andmetele: EI
Soovin juurdepääsu teise isiku isikuandmetele (märkige üks järgnevatest):
JAH

Teadusuuringu või riikliku statistika vajadusteks

Kinnitan, et oman:

Andmesubjekti nõusolekut tema isikuandmete töötlemiseks: EI
Vastavas valdkonnas seaduse alusel loodud eetika komitee luba: JAH
Seadusest tulenevat ülesannet: JAH

Kinnitan esitatud andmete õigsust: JAH
Saatmise aeg: 2026.05.11 13:05

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas
olevaid faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage
arvutiabi.

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas
olevaid faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage
arvutiabi.