Subject: Skype For Business teenus / Skype For Business service
From: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 20:56:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun teie poole Kaitseväe Küberväejuhatusest. Teie asutuse ja
Kaitseministeeriumi valitsemisala vahel on födereeritud Skype for Business
teenus. Soovime teada kas te endiselt osutate oma kasutajatele seda
teenust? Lisaks kui te juba olete või planeerite kasutusele võtta mõne muu
sama funktsiooni täitva teenuse, siis millise?

P.S Palume kirjale tagasisidet  MHK 17.09.2025

Tagasisidet ootama jäädes

IN ENGLISH:

Hello!

I am contacting you on behalf of the Cyber Command of the Estonian Defence
Forces. There is a federated Skype for Business service between your
organization and the area of governance of the Ministry of Defence. We
would like to know whether you are still providing this service to your
users. Additionally, if you have already adopted or are planning to adopt
another service that fulfills the same function, could you please specify
which one?

P.S. We kindly ask for a response to this letter by 17.09.2025.

Waiting for you reply

Rait Seppel

IKT Keskus | ICT Center

Kasutajatoe grupp | Helpdesk

IT-vanemspetsialist | IT-Specialist

Küberväejuhatus | Cyber Command

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.