Subject: FW: Korduvkooskõlastuse taotlus. Sideprojekt OU1132. Rail Baltica
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Oct 2025 13:51:16 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/16868-8

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Indrek Jõe <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 2, 2025 10:29 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Andreas Saluste <[email-masked]>; Peeter Turnau
<[email-masked]>
Subject: Korduvkooskõlastuse taotlus. Sideprojekt OU1132. Rail Baltica

Tere

Soovime sideprojektile uut kooskõlastust, seoses sidekaevu nihutusega.

Projekti Tellija: Rail Baltic Estonia OÜ

Asukoht: Kohila ja Rapla vald, Rapla maakond, Eesti

Projekti nimetus: Rail Baltica Raplamaa põhitrassi raudteetaristu II etapp

Projektiosa number: OU1132

Staadium: Tööprojekt

Projekti sisu: Sideprojekt. Projekt näeb ette Telia Eesti AS siderajatiste
ümberpaigutust

Projekti muudatuse sisu: Seoses järsu suundpuurimise kaldenurgaga, on
puurtoru pikendatud, raudteest kaugemale ida poole.  Sellega seoses
nihutatud ka sidekaevu PR-3 (nihutus ca 24m piki projekteeritud trassi
telge). Kaevu nihutus kinnistult „Tallinna-Rapla raudtee 270
66801:001:1965“ kinnistule „15 Tallinn-Rapla-Türi tee 66801:001:2166“.
Muudatus asendiplaani lehel number üks.

Projektdokumentatsioon (seletuskiri, muudetud asendiplaani ja muudetud
isikliku kasutusõigusega koormatava ala plaanid):

<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/ErfgP-E2telCgAsdu3
BCsTgBK63wfv1RLHoASaOreCYV5w?e=sTo9qq>
https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/ErfgP-E2telCgAsdu3B
CsTgBK63wfv1RLHoASaOreCYV5w?e=sTo9qq

Lugupidamisega

Indrek Jõe

Elektri- ja sidevõrkude projekteerija

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 534 666 58

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee