Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 13:43:07 +0300

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/23452 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Kilksama küla, 19210 
Uduvere-Suigu-Nurme tee // 19214 Jänesselja-Urge tee // Kesapõllu // Kosse 
// Lauda // Meelespea // Oti tee L1 // Priidu // Savimaa // Taali metskond 
55 // Taali metskond 59 // Taali metskond 131 // Uue-Liinide // Vaheri tee 
33 // Vahtra liivakarjäär 2 // Kurena küla, Sauga jõgi V4 // Nurme küla, 4 
Tallinn-Pärnu-Ikla tee // Ees-Selliste // Halinga metskond 39 // Halinga 
metskond 185 // Juhani // Kullerkupu // Küüdi // Liini // Lille // 
Lunapealse // Nurme turbaraba 1 // Nurme turbaraba 3 // Raba // Rehe // 
Taga-Selliste // Tanni // Tanni-Jüri // Tannisalu // Udika // Uue-Mardi // 
Vana-Mardi // Vana-Tallinna maantee L1 // Väike-Tanni // Räägu küla, Anni // 
Anni-Aini // Mägise tee // Villemi // Rütavere küla, 19274 Urge-Kuiaru tee 
// Urge küla, 19214 Jänesselja-Urge tee // Ees-Urge // Karjanõmme // Kasema 
// Luha // Põldmetsa // Põllu // Rapla-Pärnu raudtee 1150 // Saunametsa // 
Sindi alajaam // Suurfarmi // Suuroja // Tuuliku alajaam // Uuetoa // Äkke 
(Tori valla haldusalas 110 kV Urge-Saari õhuliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tori valla haldusalas 110 kV Urge-Saari õhuliin

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27543635>  (menetlus nr: 
510693), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (KRISTI KALISTE) poole.