Subject: Kiigeka MÜ juurdepääs ja ristmik
From: Caspar Rüütel <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>, "westmore westmore" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 14:07:37 +0300

Tervist Lp Marek Lind!

Marina Minerals OÜ soovib tulevikus teha koostööd ettevõttega Westmore OÜ,
kus ettevõte plaanib Kiigeka nimelisel maaüksusel (51802:002:0189)
realiseerima seal asuva Riisipere kruusamaardla ehitusmaterjali. Hetkel
veel töid kavandamas ei olda, küll aga on huviorbiidis kinnistult
väljasõit.

Transpordiamet on varasemalt vastanud Westmore OÜ-le pöördumisele, kus
amet andis 16.05.2024 kirjaga nr 7.1-1/24/1328-4 teada, et tulenevalt
normdokumendis „Tee projekteerimise normid“ toodust, tuleb kavandatava
ristumiskoha kaudu tagada juurdepääs ka naaberkinnistule Tammemäe (tunnus
51802:002:0207). Põhimaanteel liiklussagedusega 3000-9000 autot/ööpäevas
peab ristmike vähim omavaheline kaugus olema 300 meetrit.

Pöördume omalt poolt uuesti Transpordiameti poole, kus küsime üle, kas
meie poolt osutatud asukohta (vt manus) oleks siiski võimalik eraldi
juurdepääs Kiigeka maaüksusele rajada? Antud asukoht tagab minimaalse
kauguse lähimast ristmikust (300 m) ja suubuks Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla
riiklikule põhimaanteele nr 9 maapinna reljeefi tasapinnas kõrgemalt
osalt?

PS! Kui kõnealune asukoht ristmiku rajamiseks sobib, siis küsime, kas
Transpordiametiga on võimalik kokku leppida selliselt, et esialgu
rajatakse ajutine freesipuru kattega mahasõit, mis tagaks kinnistule
tavapärase juurdepääsu ja võimaluse majandatavat metsa välja vedada ning
hetkel, kui maaüksusele on saadud maavara kaevandamise luba, siis
kõnealune ristmik asfalteeritakse vastavalt nõuetele. Omalt poolt märgime,
et metsamaterjali väljaveoks võib kasutada kasvõi ajutist
liikluskorraldust, mille organiseerimiskohustus oleks ettevõttel Westmore
OÜ? Ajutine liikluskorraldus eeldaks kiiruspiirangu märkide paigaldamist
metsamaterjali väljaveo ajaks.

Tagasisidet ootama jäädes!

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.