Subject: Elektritöö projekti kooskõlastamine, töö nr. 11976P_JTI139
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 1 Sep 2024 17:22:55 +0300

Tere.

Hepta Group Energy OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektritööprojekti 
"Ense:(Risti) F1 ja F2 rekonstrueerimine". Objekti asukoht: Liivi küla, 
Lääne-Nigula vald, Lääne maakond. Projekti raames asendatakse olemasolevad 
madalpinge õhuliinid, mis jäävad riigitee nr. 16163 Liivi-Üdruma tee 
kaitsevööndi.
Saadame taotlus projekti kooskõlastamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.